Splošni pogoji poslovanja

 

Spletno mesto zgodbeizgline.si je namenjeno predstavitvi in prodaji križev, skodelic, krožnikov, skled in drugih keramičnih izdelkov pod imenom Zgodbe iz gline.  Splošne in ostale pogoje poslovanja kot ponudnik in upravljalec spletne strani določa Zgodbe iz gline s.p. Odgovorna oseba Petra Markič  je tudi proizvajalec izdelkov in odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji. Spletna trgovina posluje skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem spletne trgovine oziroma kupec v spletni trgovini zgodbeizgline.si. Prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila velja za pogodbo o nakupu in je uporabnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

PODATKI O UPRAVLJAVCU:

Naziv podjetja: Zgodbe iz gline s.p.

Sedež: Mlekarska 31, 4000 Kranj

Tel.: +386 40 656 706

Spletna stran: www.zgodbeizgline.si  

Odgovorna oseba: Petra Markič 

E-mail: info@zgodbeizgline.si

ID za DDV: 18548202

TRR: SI56 0400 0027 7047 461 pri NKBM
BIC banke: KBMASI2X

 

CENE IN AŽURNOST PODATKOV
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, saj se spreminjajo v primeru posebnih ponudb in akcij. Izdelki s takšno ceno imajo omejeno veljavnost do dneva, določenega v posamezni akciji, oziroma do razprodaje zalog. Vse cene so v evrih in ne vsebujejo DDV na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost – Zgodbe iz gline s.p. ni DDV zavezanec. Cena ne vključuje dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. 

PLAČILO
Plačilo je možno preko preko direktnega bančnega nakazila na izdan predračun. Po oddaji naročila boste prejeli elektronsko sporočilo o potrditvi nakupa in predračun. V primeru plačila po predračunu je račun poslan v elektronski obliki na vaš mail ob prejemu izdelka.

ALI JE MOŽNA IZDELAVA IZDELKOV PO NAROČILU?
Izdelava izdelkov po naročilu je možna v večjih količinah od 5 kom dalje, rok izdelave je cca 14 dni do enega meseca. Pri naročanju se prosim zgledujte po izdelkih, ki so že v moji ponudbi. Iz danih glazur in glin, ki jih uporabljam, lahko naredim nekaj takega, kar si želite samo vi (posebna velikost, oblika, napis in podobno). Kar pa ne delam, so kopije drugih oblikovalcev, saj oni uporabljajo druge gline in glazure, prav tako je to njihova umetniška lastnina. Če želite naročiti kaj, kar vam je všeč od drugega oblikovalca, predlagam, da se oglasite in naročite direktno pri njem. Vsi izdelki delani po naročilu so cenovno višji za 20 procentov od rednih cen, prosim imejte to v mislih ob naročilu.

DARILNI BONI
Darilni bon je izkazni papir, ki ga Zgodbe iz gline s.p. proti plačilu z gotovino ali po predračunu izda v obliki listine ali v elektronski obliki. Darilni bon je moč kupiti v spletni nakupovalni prodajalni in na njegovih prodajnih ter  prevzemnih mestih (sejmi, delavnica). Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Splošnih pogojih poslovanja. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne.

ALI LAHKO KORISTIM DARILNI BON, KI JE ZAPADEL?
Darilni boni so veljavni eno leto od datuma nakupa. Ko zapadejo, jih žal ne morete več koristiti. Delavnice se izvajajo vse leto, čakalni rok na termin je predvidoma 14 dni do enega meseca (v višku sezone (zima) lahko tudi nekoliko več). Med šolskimi počitnicami se delavnice praviloma ne izvajajo. V kolikor imate darilni bon, prosim upoštevajte rok veljavnosti, da vam le ta ne zapade.

POČEN IZDELEK NAREJEN NA DELAVNICI
Glavni cilj in namen delavnice ni izdelek, temveč dragocen čas, ki smo ga namenili sebi ter spoznanja koliko kreativnosti imamo v sebi. Glina kot živ material ima določene zakonitosti, katere je potrebno upoštevati med ustvarjanjem. Čeprav se na delavnici trudim, da vas vodim in usmerjam v pravilno izdelovanje, se v redkih primerih lahko zgodi, da izdelek narejen na delavnici poči in ni uporaben za želen namen. V tem primeru vam kot tolažbo nudim 10% popusta ob nakupu kateregakoli izdelka.

KAKŠNA JE POLITIKA ODPOVEDI DELAVNIC?
V primeru neprisotnosti na delavnici/tečaju, vam Zgodbe iz gline NISO dolžne zagotavljati novega termina ustvarjanja. Prav tako ni možno ‘nadomeščanje’ na naslednjem tečaju. Ker pa vem, da nesreča (in bolezen) nikoli ne počivata, me v situaciji le kontaktirajte na mail in če le lahko, bom pomagala in ponudila nov termin če ga želite – a maksimalno enkrat.

Vse delavnice se plačajo s predplačilom ob prijavi na TRR račun.

  • Ob odpovedi 7 dni ali več pred delavnico: vračilo 90 % prijavnine,
  • odpoved 6-2 dni pred delavnico: vračilo 50 % prijavnine,
  • odpoved 48 ur ali manj: prijavnine ne vračam.

POŠILJANJE – POŠTA SLOVENIJE
Paketi se pošiljajo z navadno pošto preko Pošte Slovenije. 

ČAS DOSTAVE
Vaše naročilo bo oddano v roku 3 dni od prejetega plačila. V Sloveniji je predviden čas dostave do tri delovne dni. V kolikor pride do kakršnihkoli zamikov, boste o tem obveščeni preko elektronske pošte.

POŠTNINA
Strošek poštnine je odvisen od teže paketa in izbrane lokacije dostave.  Ko premaknete predmete v košarico in nadaljujete s plačilom, se stroški pošiljanja samodejno izračunajo na podlagi teh dveh spremenljivk.

MENJAVA IZDELKA IN VRAČILA
Če z izdelkom niste zadovoljni ga lahko vrnete nepoškodovanega v 14 dneh na naslov: Petra Markič,  Mlekarska ulica 31, 4000 Kranj. To nam prej sporočite na naš elektronski naslov (info@zgodbeizgline.si), kjer dopišete ali želite nov izdelek ali vračilo denarja. Vplačan znesek za ta izdelek bo vrnjen v roku 30 dni (preko direktnega nakazila), v primeru menjave bo izdelek prispel v roku 3 delovnih dni, v kolikor je izdelek na zalogi. V kolikor izdelka ni na zalogi si lahko izberete drugega, ki je takoj na zalogi.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Paket je vaša odgovornost, dokler ne prispe na naslov Mlekarska 31, 4000 Kranj, zato se sami odločite, ali ga boste poslali priporočeno ali preko navadne pošte. Priporočljivo je seveda, da ga pošljete priporočeno. Pošiljki priložite tudi original račun. Po 43d členu zakona o varstvu podatkov stranka sama krije poštnino pošiljanja.

POŠKODOVANA POŠILJKA
Ob prejemu preglejte embalažo/paket in v kolikor je zaznati, da je izdelek poškodovan, to takoj sporočite na naš elektronski naslov (info@zgodbeizgline.si) in zraven priložite fotografije. Če bo odobrena menjava izdelka, zaradi poškodbe pošiljanja, ga lahko vrnete. Stroški pošiljanja vam bodo povrnjeni. Po prejemu le-tega, boste v najkrajšem možnem času prejeli novega (odvisno od zaloge in ostalih okoliščin).

Če imate vprašanja, predloge, pohvale, pritožbe lahko pišete na elektronski naslov info@zgodbeizgline.si.

REKLAMACIJE IN STVARNE NAPAKE
Za vse reklamacije me lahko pokličete( 404 656 706) ali mi pošljete e-mail (info@zgodbeizgline.si). V primeru kakršnih koli težav z izdelki, napačno dostavljeno pošiljko in v podobnih primerih vam bom prisluhnila z vso pozornostjo. Potrudila se bom, da rešim vaše težave oziroma vam pomagam z dodatnimi informacijami in napotki.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. (37. a člen ZVPot). Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake na blagu ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. (37.b člen ZVPot)

VARSTVO PODATKOV
Osebne podatke uporabnikov spletne trgovine www.zgodbeizgline.si varujemo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Podatke hranimo in uporabljamo izključno za izpolnjevanje naročil in pošiljanje novic ter jih v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim osebam.

Spletna stran www.zgodbeizgline.si samodejno zbira izključno neosebne podatke o uporabi spletnega mesta, kot so obiskanost strani, dnevno število obiskovalcev, časovno obdobje, v katerem se obiskovalci zadržijo na spletni strani ipd. Spletno mesto uporablja Googlovo storitev »Google Analytics«, ki je namenjena spremljanju in analiziranju obiska spletnega mesta. Kot pomoč pri analizi obiskanosti strani uporablja piškotke, ki izdajo podatke o vaši uporabi spletnega mesta, vključno z vašim IP naslovom.

PRAVNO OBVESTILO 
Spletna trgovina zgodbeizgline.si in vsi podatki na njej (fotografije, grafike, vsebine) so predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletne strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru našega pisnega soglasja.

Spletno mesto www.zgodbeizgline.si je v lasti Zgodbe iz gline s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Zgodbe iz gline s.p., skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
Petra Markič, za Pot povezanosti s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

Skupna doživetja povezujejo, gradijo odnos, vzpostavljajo stik in so najlepše darilo.

Ustvarimo zgodbo skupaj!